torsdag 4 november 2010

Torsdag och funderingar

Denna vecka har det verkligen känts att det är höst. Regn, blåst och nästan inga löv kvar på buskarna/träden. Denna månad kan gå snabbt, så det kan bli december månad. Jag längtar jättemycket efter julen detta året, gjorde jag förstås förra året med! Då väntade vi ju på Liam!

I morgon blir Liam 10 månader, 2 månader kvar till hans 1 årsdag. I helgen blir det planering av vem som ska bjudas, när vi ska ha kalas för hans kompisar osv. Sen ska inbjudningskort ut, så alla kan komma! För bjuder man så långt innan kan man väl fixa sig ledigt och tacka nej till annat?

Liam sover gott för tillfället och jag har hunnit med allt här hemma. Så nu ska jag se Våra Bästa År. Vilken nörd jag är va?

Ha en underbar torsdag! KRAMAR

1 kommentar:

  1. Vi kommer oavsett när,var och hur.... Om vi nu får en inbjudan vill säga =)

    SvaraRadera