tisdag 30 november 2010

Tisdag

Fy vad kallt det är! Det blir långkalsonger under i morgon om vi tar oss ut. Eller jo, det gör vi! Frisk luft behöver man alltid.

Efter rytmiken blev det en runda på stan med min mamma, Liam sov gott så jag hann både pröva och köpa. Perfekt, var längesedan! Blev ett par Jeans av mannen min, dock inte ett par Levis som han ville utan ett par från Lindex för 399kr. Jag vill ju gå ner mycket till och komma i mina gamla jeans, men så länge är det tråkigt med endast 1 par.



Blev även julklapps shopping, så nu saknas bara 4 små detaljer! Rikigt skönt, men fy vad det går pengar.

Även lite jul outfits har inhandlats till Liam. Det är ju 1 års kalas i mängder, julafton, nyår och ett dop som väntar!



Kornelia och Nea har precis gett sig hemåt efter en mysig kväll! Ska nog ta och krypa ner under täcket, inget Desperate Housewifes idag ju.. Tråkigt!

Kram på er sötisar!

3 kommentarer:

  1. jaa, de e klart!
    hoppas de löser sig! Till när vill ni ha honom? du har säkert sagt de innan..

    jaa, 86 ser så stort ut just nu för Noah så vill ha i 80. TOTALT slut på hela jägersro i overall väg. Lika så i trelleborg =(
    SUCK ! Och mössa dessutom!

    Kraaam

    SvaraRadera
  2. Den översta tröjan stod jag o pilla på ida, haha. Visste inte om jag skulle köpa eller ej!

    Fina köp =)

    SvaraRadera