onsdag 10 november 2010

Fina vänner



Idag har jag spenderat halva dagen med Therese och halva med Erica och Gordon.(Plus Kyrkis där Annica och Lykke också befann sig)

Jag är så tacksam för jag har så fina vänner! Nästa torsdag är det dags för begravning och båda sa direkt jag kan passa Liam och ska även nämna en annan fin vän som ville ställa upp, Kornelia.
Eftersom Liam inte träffar sin farfar och Karin mycket, så känns det tryggare för både mig och Johan att ha Liam hos någon som han känner och träffar minst en gång i veckan. Liam ska självklart vara med på mottagningen efter, men inte på självaste begravningen. Jag kommer inte klara det.
Therese var ledig så hon var jätteglad över att få ställa upp och vi är väldigt tacksamma! Puss på dig och er andra 2 med!






Nu blir det One Tree Hill och Gossip Girl. Sov gott när det är dags!

Kram på er!

2 kommentarer:

  1. Man blir ju som man umgås! Puss

    SvaraRadera
  2. Underbart att ha såna vänner som ställer upp!! Och du gör rätt i att inte ta me honom, tog me Noah förra månaden på min mormors begravning och de var ingen höjdare. Men had inget val!

    Kraaam på dig!

    SvaraRadera