måndag 29 november 2010

Innesnöad


Eller rättare sagt Johan kom hem igen, när dom kom ut till "landet" såg dom inte ens 10 meter framför sig. Så en halv timme senare kom han hem igen. Så jag slapp gå själv till Lyckebo och vi har haft mys hela dagen med besök från min mamma och lite matshopping på Ica. Annars har det varit en lugn dag.

Fresten Johan var ute om och köpte ett spel till Ps3 och då träffade han på en gammal bekant. Så hade hon sagt till Johan så då ska ni köpa hus till hösten. Han stod som ett frågetecken, så klart! För ett tag sedan skrev jag ett inlägg om hus/bostadsrätt här på bloggen. Jag vet inte riktigt men jag kan inte se vart jag skrev att vi skulle köpa hus att vi kanske skulle börja kolla.. Ystad i ett nötskal! Är det likadant i era städer? (för er som inte bor här, för ni vet ju hur det är..)

Nu ska jag se min nya favorit serie, Gougar Town.

Sov gott! KRAM PÅ ER!

1 kommentar:

  1. Folk snackar så mkt skit;P
    Gud va Liam ser stor ut på den bilden:D
    Har hört att förskolan BUS ska vara bra, den ligger ju dock utanför ystad..

    SvaraRadera