torsdag 18 november 2010

Klaga!


The Phonehouse i Ystad är katastroff och för någon vecka sedan gick jag in på deras hemsida, skrev ett argt mejl och dagen efter fick jag svar från både kundservice och butikschefen. Jag jobbar ju själv inom handel/service yrket och förhoppningsvis när man söker jobb som säljare eller butiksbiträde så vet man väl att man alltid ska ha ett leende på läpparna och vara trevlig. Visst alla kan vi ha dåliga dagar, men det tar man inte ut på kunder det får man välja att ta ut någon annanstans.
Dom sa att dom skulle föra det vidare och hoppades att jag kommer tillbaka till affären, som "ursäkt" fick jag 2 biobiljetter. Självklart tackade jag men det hörde ju egentligen inte till saken. På grund av The Phonehouse har jag förlorat 2400kr, visst bara 100kr i månaden men det kvittar, dom 100kr kunde jag sparat till framtida hus eller något! Även Johan har blivit dåligt behandlad där och några av mina släktingar. Nästa gång tror jag att jag väljer Elgiganten istället, där vet jag iallafall att dom är trevliga och vill sälja saker!

Vad tycker ni? Var köper ni era mobiler?

1 kommentar:

  1. Låter inte alls trevligt.. Jag har köpt mina två senaste telefoner på tre.se och trivs super bra :).. Har en wildfire white och 299:-/månaden.. Trivs riktigt bra :).

    SvaraRadera