söndag 21 november 2010

Helgen. Varning för långt inlägg!









Denna helgen har gått i rasande fart! Fredagen började kl 8 med besök av min lillebror. Han tyckte det var farligt för Liam utan grind (vi har behövt en extra planka) men lillebror hade andra idéer och fixade det ändå. Liam skulle såklart hjälpa till!

Därefter blev det lite ärende och efter det lite lunch, även mormor hängde på.







När lunchen var slut åkte vi och bytade till vinterdäck och därefter blev det lite fika med Filip, Cornelia, Kornelia, Nea och Karolin.









På kvällen var det dags för middag hos mina föräldrar, väldigt gott!

På lördags morgonen var det dags för slakt, jippi ännu en tidig morgon. Väl färdiga tog jag och min far oss ut på kyrkogården. Tog lite foto på alla fina blommor farmor fick. Därefter var det dags för kalas för Farfar som fyllde 85år.



Nästkusinerna

Tyvärr dog min kamera efter dessa foton..

Lördagen avslutades allafall med mys hemma och det har söndagen med gjort med avslut med besök av Kornelia, Jerry, Nea och lillebror och Cornelia.





I morgon tar vi oss en promenad till Jysk och har en lugn dag, tror jag!

Kram på er!

2 kommentarer:

  1. Vi gillar långa inlägg! :)

    Vågar knappt säga det, men vi har inte fått upp vår grind heller som vi köpte av er.. :/

    SvaraRadera
  2. Vilken mysig helg ni har haft!! hoppas den här veckan börjat lika bra!!
    kramar

    SvaraRadera