fredag 5 november 2010

Fredag


Idag i bilen
Liam skulle sitta i mitt knä och ratta när mormor var inne och handlade.

I förmiddags mös vi med mormor och i eftermiddag med mina kusiner och min gudfar/morbror. Fick god kaka som min mormor hade bakat och kaffe till. Hur ska det gå när man ska börja jobba? Då kommer man inte ha tid att dricka så mycket kaffe. Kanske dags att börja avvänja sig.

Ikväll blev det ännu mer mys, först med Liams gudfar Jens (som kom hem från Thailand i morse). Liam fick två fina presenter, ett par skor och en radiostyrd bil. (Johan tycker den är roligast..) Efter det tog vi en promenad till Kornelia, Jerry och Nea för middag och Idolkväll.

En rikigt mysdag! Det gillas.. Nu blir det sängen! Kram på er!


2 kommentarer:

  1. Hoppas Liam gillade sina presenter :)
    handlade likadana skor till min gudson !!
    Trevlig helg!
    kram

    SvaraRadera