måndag 8 november 2010

Måndag



Det har varit en härlig dag som mamma ledig! Dagen började kl 6. När pappa går upp ska Liam också gå upp. Så lite lek och mys fram till kl 8, sen somnade Liam om igen och jag var inte svår på att göra samma sak. Vi sov till halv elva! Pigga och glada hoppade vi in i duschen och fixade till oss. Sen kom Erica och Gordon och åt lite lunch med oss och busade. Vid ett tog vi på oss och promenerade lite, sen var det dags att gå och möta Emmy och Agnes på deras skola. Hade en mysig eftermiddag tillsammans!
Nu sover killarna i huset och jag ska snart göra detsamma. I morgon väntar rytmik, mammafika och Me & I party.




KRAM PÅ ER!

3 kommentarer:

  1. Åhh JA! Ska hoppas :P
    Meeen de var inte så länge sen ni var där väl?

    Lääängtar! Fast dock försökte jag slingra mig ut så vi skulle köpa vagn men sambon gav sig inte me de förslaget, hahaha

    Kram

    SvaraRadera
  2. sv: hehe egentligen inte men ja haha. Vi har en brio joyful 09a (kombi). Sen har vi en resesulky samt en gammal skruttig emmaljunga sulky, den köpte morsan på en loppis så det är inget jag valt att ha :P Ni då? :)

    SvaraRadera
  3. Tack! Vilka fina bilder. Låter som en mysig dag :)

    Kram

    SvaraRadera