lördag 13 november 2010

Fredagskväll med vänner




5 kommentarer:

  1. guud vilken samarrig tårta!! hoppas den var lika god som den såg ut.. är där något över till mig? Hoppas ni får en mysig kväll i vilket fall och krama Liam krya på dig från oss så får vi ses för en dejt i veckan ist. Men vi ses en snabbis imorgon runt lunch ju!! Nea har på sig en present från den bästa fastern ever, hon är så tjusig. Ska se om jag får till en fin bild så du får se =) Myslördag på er! Här har det inhandlats vintervit :D

    SvaraRadera
  2. Gud så god den där kakan/tårtan såg ut, mumma!

    SvaraRadera
  3. hahaha, du inte klook!
    körde en me 4 hjul på babyland och ALDRIG mer, haha. fy så jobbigt!
    Ja en Bugga har jag me tittat på men tycker dom ser så trånga ut i sitten.
    Min syster köpte en helt ny grön nitro idag!!



    Hoppas Liam blir bättre snart!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hittade ett jättefint rött påslakan i setin på Hemtex. Hade kunnat använda dem till både jul och vardags. Men vi har precis köpt likadana i lila och de är inte jättebilliga. Mamma sa att jysk just nu har kampanj på påslakan men har inte varit där ännu. Men sant som du säger, man tycker inte det är så roligt att handla där.

    Hoppas ni haft en bra helg, och att farsdag blir mysig :)

    Kram!

    SvaraRadera
  5. HAHAHA!! Jag ser ut som quassi på den första bilden!!!

    SvaraRadera