onsdag 17 november 2010

Onsdag



Dags att skriva av sig lite. Det har varit några jobbiga dagar med rinnande näsa, hosta, gnäll och lite sovande. Men det är på bättringsvägen och idag har vi haft besök av våra bästisar Erica och Gordon. Det blev lek, lek, lek, kaffe, kaffe, kaffe och en promenad i regnet. Det sista var inte alls kul!

Nu har jag sett två avsnitt av mina favorit program, One Tree Hill och Gossip Girl. Nu blir det en kopp te lite mys med min man och sen sängen. I morgon väntar en jobbig dag, begravning.


Jag saknar mitt blonda hår...

Kram på er!

1 kommentar:

  1. Gilla du inte promenaden???? Det var ju det bästa på hela dagen =)
    Du e sååååå fin som du e nu gumman (du var fin i det blonda)
    Lycka till imorgon, mina tankar e hos hela din familj.
    Och hälsa Therese jag finns här om hon får panik =)

    SvaraRadera