torsdag 20 januari 2011

Nakne städaren


Liam kan även moppa golvet och hjälper gärna till att plocka ur diskmaskinen..

Vår nakna städare ;)

Tanken var att vi skulle ha en mysig kväll hos Erica och Gordon, men i dag var det Gordons tur att bli magsjuk. Nu har den väl gott runt till oss alla? (Inte mig i nu, men jag tänker inte bli sjuk!)
Så istället följde vi med Mor/mormor upp till kusinerna då Agnes fyller år i dag! Och tur hade vi då hela familjen kom hem när vi var där! En mysig eftermiddag.
När vi var på väg hem fick jag ett sms från Pernilla som frågade om jag ville hänga med på en kvällsfika, självklart ville jag det. Så 2 timmar på Espresso House har vi avverkat, tiden sprang i väg. Nu är handbollen på och lite bloggar ska läsas.

Vad har ni gjort idag?

Kram på er

1 kommentar: