måndag 10 januari 2011

Converse

Ni kan inte gissa vad Johan gjorde i onsdagskväll när han städade.. Ska berätta för er, han SLÄNGDE mina Converse (där var lite håll där bak..) När han berättade detta på torsdagsmorgonen visste jag inte om jag skulle skratta eller gråta. Mina älskade skor låg i sopprummet. Som tur var lovade han mig ett par nya och i dag kickade jag in på min mejl och såg ett erbjudande på Ellos, 30% på valfri vara. Johan beställde ett par till mig, annars hade jag nog.. Ja, vi ska inte tala om vad jag hade gjort. (Får dom inte förän den 25 mars, men det lär väl vara snö och slask länge)
Önskar mig ett par svarta i födelsedagspresent, så jag kan variera mig!


3 kommentarer:

  1. hoo nooo! gjorde han?! Det hade aldrig Marcus vågat :) Men vilken tur att du (läs johan) har att du får nya ;)
    Conervese blir ju bara snyggare ju äldre/trasigare de blir, tycker jag!

    God natt, nu ska jag hoppa i säng!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Haha tur att det löste sig och att du får ett par nya, det där är något Anders mkt väl skulle kunnat göra, och shit va arg jag hade blivit ;) så du har 3 veckor kvar i mammaland, vad avis jag blir! Jag börjar ju "på riktigt" på onsdag, men blir nog inte heltid direkt för mig, kan inte vara ifrån Ellen så mkt!
    njut njut njut av de sista veckorna!!! kramar

    SvaraRadera