lördag 1 januari 2011

Lite tråkigt..

Huset fick jag i julklapp av mina föräldrar! Jag älskar det!

En tråkig sak, sedan vi blev föräldrar glömmer några av våra vänner oss. Tex par middagar, där är inte vi medbjudna antagligen för vi har Liam, men han somnar ju kl 19 oftast eller så finns det alltid passning under kvällen. Jag är trött på att alltid vara den som ska bjuda för att det ska hänga något! Tur man har nya vänner som vi trivs med så bra!

Nu hoppas jag snart Liam och hans morföräldrar dyker upp så vi kan beställa mat. Ja, idag är vi lata och beställer pizza!

kram på er

5 kommentarer:

  1. Får man fråga var huset är köpt ? jätte fint :)

    SvaraRadera
  2. Jag känner igen det där med att inte bli bjuden. Fast jag har det både med parmiddagr och bland andra mammor och barn. Men det är som du säger, man umgår hellre med dom som vill än och känna sig ovälkommen

    SvaraRadera
  3. HIT får ni alltid komma men den inbjudan är stående dygnet runt, alla dagar om året!! =D
    Hoppas verkligen ni packar ihop lilla familjen & kommer upp när det blir lite varmare, så vi kan grilla, dricka vin, gå på Kolmården & mysa..
    Saknar er galet!
    <3

    SvaraRadera