måndag 24 januari 2011

Idag måndag är jag glad för att..

- det är sista veckan som mammaledig, som jag njuter
- jag börjar jobba om en vecka
- jag har haft en mysig helg med nära och kära
- jag hållet mig frisk i från magsjukan
- Liam och Johan är friska
- jag ska träna 2 gånger denna veckan
- vi förhoppningsvis kommer iväg på semester i höst
- våren närmar sig för varje dag som går
- jag har världens finaste familj/vänner som ställer upp i vått och torrt

Gör Måndagslistan hos Jennyn du med, här hittar du den

3 kommentarer:

  1. Resa i höst låter mysigt. Var hade ni tänkt åka? :)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Älskar din design gumman!!!
    Jag vet en till sak du kanske kommer göra i höst! Men jag vet med säkert efter ons/tor =)
    Längtar till imorgon då vi ÄNTLIGEN ses! puss

    SvaraRadera
  3. Åh mysigt med resa! Tack för riktigt härlig lista!

    Kram Jenny

    Psst: Missa inte att tävla om ett solskydd till vagnen (perfekt till semester i värmen eller en varm sommardag i Sverige) http://jennyn.se/2011/january/tavla-vinn-solskydd-fran-axelida.html

    SvaraRadera