lördag 15 januari 2011

Lördag

Dagen blev verkligen inte som planerad, men bra ändå. Ingen träning och ingen promenad till Elgiganten = Noll träning! Istället sov vi länge, vilade tillsammans på förmiddagen, tog en promenad till Kornelia och Jerry. När vi skulle gå hem därifrån ville Liam gå själv en liten bit. Så stolt han var, skratta som bara den!
Nu har jag lovat att Johan får spela data för hans "datakompis" ska åka iväg och plugga hela veckan som kommer. (jag har självklart gjort en deal) Erica ville att jag skulle komma över och sitter och funderar på om jag ska eller inte.


1. Liam gillar att rita
2. Städar toaletten gör han gärna hos andra med

Ps. Vi har äntligen tv i sovrummet! Jag är nöjd!

2 kommentarer:

  1. Marie. Härligt att ha tv i sovrummet. Liam kan städa till er .

    SvaraRadera
  2. Hälsa Liam och tacka så mycket för hjälpen ;)

    SvaraRadera