fredag 21 januari 2011

De var tider det..

Ge mig tillbaka denna kroppen!!
(2007)

3 kommentarer:

  1. Lev på drinkar och motionera mycket så lovar jag att du får tillbaka den. Jag klarade få tillbaka min men nu fick man tillbaka graviditetskilona igen så när han kommit ut ska jag BLI SMAL för alltid =)

    SvaraRadera
  2. men kroppen förändras när man fött barn...tycker du är väldigt smal ändå..Du jag tänkte höra mig dig..trivs du bra med nya vagnen? Är den bra att köra....sitter i val o kval mellan en sån cressent som du har eller Buggan....åh de e så svårt med vagnar haha..men känner hur det kliar i fingrarna nu att köpa en ny...kram

    SvaraRadera
  3. ja scootern är snygg...men nu har vi en brio race och det känns som det är typ samma vagn...Jag tror jag sparar ihopa pengar till en bugaboo istället så får den bli till syskon i frsmtiden istället...Bugaboon har kanske större sittdel..vet ju att liggdelen inte e så himla stor..men åhhh den e så fin =) Jag älskar buggan hehe...Hur var er Urban Jungel som ni hade innan?

    SvaraRadera