torsdag 30 december 2010

Torsdag, näst sista dagen på 2010

VARNING FÖR ÄCKLIGT INLÄGG!!

Vilken dag det varit! Morgonen började med att Liam hostade så han kräktes (trodde vi) och det luktade också väldigt mycket från blöjan. När jag tog upp honom i min famn kräktes han över hela mig och ännu en gång rakt i sängen. Bara in i badet direkt för oss båda! Johan fick äran att byta sängkläder.

De illa luktande blöjorna har fortsatt under dagen + 2 kräkningar. (Som Johan har fått lukta, jag har ju jobbat) Nu sover Liam (somnade i sin egen säng utan protester!) och vi hoppas på att han sover sig frisk. Jag hade kunnat tagit alla hans sjukdomar!

Har precis satt oss ner efter lite städning och mat. Nu blir det kaffe (alldeles för sent egentligen, men är så sugen)

I morgon firar vi in det nya med den underbara familjen Månsson/Solvestad!

Hur ska ni fira in det nya året?

1 kommentar:

  1. Utklädd till mig själv, trerätters och skumpa med vänner :)
    Hoppas du får en fin nyår och att pojken din blir frisk. Kram

    SvaraRadera