onsdag 29 december 2010

Sov gott!

Nattningen gick super bra idag! Däremot vaknade Liam efter 2 timmar och ville inte somna om direkt som han brukar. Men nu äntligen sover han!

blev tacos med Kornelia, Jerry och Nea ikväll! Gott och trevligt sällskap, däremot saknar jag sällskap av mor och far!

I morgon är det jobb som gäller för min del! Nu lite läsning..


Sov gott! BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

2 kommentarer:

  1. har inte riktigt hängt med med er nattning. Tell me, hur gör ni? Är det den här när barnet ska lära sig somna själv?

    Gillar du stilen "gammalt möter nytt"? i så fall tror jag du gillar tidningen "Lantliv"!

    Kram kram!

    SvaraRadera
  2. I måndags började vi med typ 5 minuters metoden, dock mer 2 minuters och de sista minuterna var Liam så ledsen att jag inte klarade av att gå i från honom, så satte mig hos honom och han somnade direkt.
    Igår satt Johan bredvid sängen tills han somnade istället för att gå där i från.
    Idag somnade han direkt efter han fått vällingen! :) Vi vill att han ska kunna slappna av själv, utan att somna i våran säng!

    Älskar den stilen, tack för tipset :)

    kram kram

    SvaraRadera