lördag 18 december 2010

Funderingar

Som jag misstänkte älskade Liam pepparkakasfilen, perfekt! Bättre med fil än massa pepparkakor. Det är så roligt med han, så fort det bara är vi hemma så är det trams med maten, är han borta så går det hur bra som helst eller är man ett större sällskap så funkar det också.
En tanke var att han kanske ville äta själv, men nej då vänder han upp och ner på tallriken!

Den 3 januari är det dags för bvc, nu ska jag skriva ner varenda fråga jag har. Annars är dom glömda när vi kommer dit! Så bra minne har jag..

Just nu är det 2 funderingar
- Sömn
- Mat

5 kommentarer:

  1. kul att han gillade den :)
    trevlig helg!
    kram

    SvaraRadera
  2. loke gillar också den men jag själv tycker inte den smakar så mycket pepparkaka?

    SvaraRadera
  3. Den filen har vi till banen i skolan oxå. Den är uppskattad:) Det är typ bara vanlig fil med kanel och socker i:P Jag har inte hittat den här i sjöbo ännu för jag tänkte låta theo smaka den oxå:)

    SvaraRadera
  4. Hej,
    Har ni också problem med mat och sömn med er lilla kille? Vår Ludvig har börjat kaosa rejält! Kan det kanske bero på att de är i någon ny utvecklingsfas? Börjat gå? Min son varken sover på dagar, kvällar eller nätter knappt. Och maten bara ratar han, trots att vi ger honom hans vanliga "älsklingsrätter".
    Vi ska till bvc imorrn, så ska höra efter.
    Hoppas ni får nåt bra tips också.
    Fortfarande lika underhållande att läsa din blogg, gillar "veckans tips" :)
    Och du, pepparkaksfil? Kul! Det måste jag också prova.
    kram, erica

    SvaraRadera
  5. Svar till Erica:
    Usch ja, det har varit problem ett tag här. Liam har gått sen han var 9 ½ månad, så känns inte som det borde vara det. Men samtidigt så lär han sig så mycket varje dag. Har en bok om utvecklings faserna, ska nog ta och läsa lite! :)
    Fick lite tips, hoppas på att det blir bättre.

    Pepparkakasfilen var väldigt god! Både jag och Liam har en ny favorit!

    Kul att du fortfarande kommer in och kollar! Hoppas allt är bra med er!
    Kram

    SvaraRadera