tisdag 7 december 2010

Tisdag



Måste börja inlägget med att skryta lite, jag har ju klagat på att vi aldrig får sovmorgon! Idag fick Liam välling vid 6, sen somnade han om och väckte mig vid halv nio. En underbart start på denna dag, igår vakna vi inte förens halv åtta. Jag är nöjd, men lite ledsen för jag missat julkalendern. HAHA!

Idag står lek med Erica, Gordon, Sandra och Levi på schemat. Alla barn är lika förkylda som tur är!

Vad ska ni göra idag?

Bjuder på en favorit bild
Liam och Gudfar Filip

Vi hörs senare! Kram på er

3 kommentarer:

  1. Så skönt!
    Hoppas ni får en mysig dag =)

    Här hemma händer inget (som vanligt). Tar väl oss en liten promenad senare så man kommer ut lite..

    Kram

    SvaraRadera
  2. Åå ser du också julkalendern? Den är ju så söt. Men jag hinner alltid börja min praktik innan den börjar på morgonen så svtplay är min bästa vän just nu känns det som :)
    Skönt att du fick lite sovmorgon, hoppas ni får en fortsatt bra dag.

    kram

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Du vet väl att julkalendern går på kvällen 18.45 oxå. Jag hinner inte se den på morgonen. Men vill absolut inte missa den.

    Ha det bra. Kram Ullis

    SvaraRadera