tisdag 21 december 2010

Ett inlägg för precis ett år sedan..

Då var det 4 dagar kvar till beräknad födelse för vår lillkille. Har precis varit hos Barnmorskan (vilket jobb det var att komma dit!) och kollat så allt såg bra ut och det gjorde det. Blev tillfrågad om jag ville göra Hinnsvepning, tackade nej och har han inte kommit till nästa så kan jag få göra det då om jag/vi vill.
Däremot så trodde hon att det han kommer i morgon! Har sovit väldigt dåligt i natt och haft ont, mensvärk liknande och var illamående i morse och kräktes. Har varit väldigt trött hela dagen och inte rikigt haft någon lust till något. Så börjar en förlossning för vissa, så vem vet det kanske startar på rikigt i nu? Vet inte rikigt vad jag ska tro, har hela tiden förväntat oss att vi ska gå över tiden. Vi får väl se i morgon.. Nu börjar jag däremot bli väldigt nervös!

Nu ska jag vila en stund och sen börja på maten.


1 kommentar:

  1. Shit vad tiden går fort :( ibland för fort tycker jag!!
    Ha en fin och kall dag...
    kram

    SvaraRadera