fredag 9 september 2011

Vab

Det har blivit 2 dagar vab för mig och en för mormor. Två feberdagar och en feberfri! Vi håller tummarna för det är den dumma kindtandens fel och att vi slipper feber ett tag nu. Liam är trots allt väldigt duktig när han är sjuk!

I morse passade vi på att tvätta i tvättstugan så vi slipper tvätta en maskin om dagen och hänga upp här inne. Efter 2 timmars vila tog vi oss ut och gungade lite, underbart tyckte Liam som inte varit ute på 2 dagar.

När vi kom hem hade vi tråkigt så vi skickade iväg ett sms till Sandra och frågade om dom bjöd på lite kaffe. Jovisst gjorde dom det och när Johan slutade ringde Henke honom och bjöd upp honom på lite öl och tilltug. Helt plötsligt var klockan 19 och middagen stod på bordet. En spontan eftermiddag/kväll med underbara vänner!

Nu blir det lite film (om jag inte somnar!).

Kram på er

1 kommentar:

  1. Nä jag frågade och dom på lindex på Nova sa att det var en höstjacka för den är inte speciellt varm. Den ser tjock ut men det är ju ingen direkt vindtät och tjockt fodrad jacka och jag kan inte tro att den är speciellt vattentät iheller. Dom använde iallafall ordet höstjacka så då är den väll det och enligt mig en aning kall att ha som vinterjacka:)
    Det ska jag tänka på, tack för tipset! Kommer det in nytt hela tiden eller det är risk för att det tar helt slut även hos lev?

    SvaraRadera