söndag 11 september 2011

Lediga helg

Som vanligt när man är ledig går tiden snabbt, fast vi hade en tråklördag igår så var det ändå ganska skönt då vi hittat på massa idag, tyvärr utan Johan då han spelat golftävling med min morfar.
Jag och Liam har spenderat mestadels av dagen hos mina föräldrar, ätit frukost, myst och busat. Det blev även ett besök hos Sandra och Levi.

Har haft sjukt ont i nedre delen av magen idag så fort jag ställt mig upp eller gått. Antagligen livmodern som växer men ringer nog ändå Bm i morgon och hör. Kände aldrig så när jag väntade Liam.



Det blev goda kräftor i går och gott tillbehör, antagligen sista kräftorna för i år.


Liam hatar att duscha/bada för tillfället så lite mutning funkade nästan..




Bus med Mormor och Morfar är bland det bästa!

Lite Idol och kanske en film ikväll eller sängen tidigt, vi får se.

Liam har feber igen, 38grader.. Hur hade ni gjort hade ni lämnat honom på dagis i morgon om han är feberfri?

Kram på er

3 kommentarer:

  1. Jo jag kan vänta tills den 7.e:) Då har han kanske växt ur 62 oxå;)
    Vi köptedom på daichman-skor (eler hur det nu stavas) finns på bla centersyd, entré.
    Fanns jätte mkt olika modeller med cars!:)

    SvaraRadera
  2. Jag hade nog inte skickat iväg mina pojkar. Febern kan ju komma under dagen. Bättre han är hemma och blir helt frisk. Men det är bara min åsikt..ditt barn och val! :)

    SvaraRadera
  3. Inte skickat iväg honom..
    Tyvärr är de 2 feberfria dagar innan dom får lämnas igen.
    Bättre han blir riktigt frisk =)

    SvaraRadera