onsdag 7 september 2011

Första Mvc besöket!

Igår var jag och mini på första Mvc besöket! Nu känns det på riktigt! Det gick strålande. Blodprov, urinprov, blodytryck, mycket prat och även ett cellprov gjordes. Har bytt barnmorska denna gången och redan igår kändes det mycket bättre. Hon tog tid på sig och var intresserad av oss. Känns skönt då förra inte brydde sig på samma sätt.

Om en månad är det dags för Ultraljud och idag har jag gått 14 fulla veckor och går in i den 15.

Nu blir det jobb för min del och Liam ska mysa med mormor! Febern har gått ner lite, men inte helt. Många borta från jobb och J har mängder, men i morgon stannar jag hemma.

kram på er

1 kommentar:

  1. Hej =) Vilken bm tog du denna gången? Förra gången hade jag marianne och hon var underbar. Bad om henne denna gången men hon skulle tyvärr sluta på mvc och börja jobba för KK istället..tyvärr..=( Så jag fick Anna-lena. Hon va jättetrevlig men kände ingen samhörighet med henne alls..men nu ska hon sluta och nån Titti från BB ska komma o ersätta henne medans hon själv ska börja jobba på förlossningen..virrigt värre haha. Fick ni inte lyssna på hjärtat? kram

    SvaraRadera