lördag 10 september 2011

Bilar och åter bilar

Som ni redan vet älskar Liam bilar. För tillfället har han ställt upp alla bilar på golvet, ställt dom rätt, flyttar dom till nästa ställa och parkerar en efter en. Ordning och reda ska det visst vara!

Det första han säger på morgonen är Brume (bilar).

Vid 11 tiden tog vi bilen upp till mina kusiner, man hinner inte träffas lika mycket längre. Tyvärr! Men det blev en mysig timme, därefter hem för vila. Både jag och Liam slumrade!

Sen fick vi besök av mina föräldrar, alltid mysigt. Nu väntas det kräftor och god saker!

Hittar inte min kamera sladd = inga bilder. Får leta lite bättre tror jag..

Vad gör ni denna lördagen?
(Känns som alla har det roligare än vi alla fall ;) Bara för jag gillar fart och fläkt.. inte att sitta hemma.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar