torsdag 24 februari 2011

Torsdag

Det har varit mycket idag och bloggandet kommer sist på prio listan! Det får ni förstå. Lämnade Liam själv en stund på dagis idag. Han blev ledsen och det sved i mammahjärtat. Men det gick bra, han åt bra och somnade på madrassen!! Det trodde jag aldrig han skulle göra! Med Liam var själv på dagis tog jag en paus hos underbara sandra och henke! Kaffe är aldrig fel! Mina morföräldrar var och lekte med Liam medan jag tränade och Johan jobbade extra. Även Emmy och Agnes kom med, det tyckte Liam var toppen! BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

2 kommentarer:

  1. Hej Filippa. vad roligt du har en blogg :) . Självklart kommer jag på söndag, kommer ringa dig imorgonkväll för att stämma av :) . Ser mycket fram emot det. Med Vänliga Hälsningar
    Jessica

    SvaraRadera