fredag 11 februari 2011

God morgon fredag

Idag är det ingen rolig dag, det är dags för Farfars begravning. Nu säger jag som min pappa, hoppas nästa gång det är dags för kyrkan att det är något roligt så som dop eller bröllop.

En bild från Liams dop

Igår var jag på väg att skriva ett surt inlägg om prylar. Men jag tänker bara skriva så här, jag behöver inte bråka om saker då det är bättre att ha kärlek och vänner omkring sig och minnet av Farmor och Farfar kommer alltid finnas där! (vi kan lika bra äta på papptallrikar! Lite internt men några vet vad det handlar om.)

Liam är bättre ingen feber än så länge, men det hade han inte igår morse heller sen vid 12 tiden gick det upp igen. Vi får se hur det blir idag, Johan stannar hemma med Liam.

Just nu sover han här i soffan bredvid, jag väntar på att slalomen ska sätta igång och dricker en kopp kaffe.

Hoppas ni får en fin dag! Kramar

1 kommentar:

  1. Hej är där inte någon som vågar kommentera. Eller kanske någon som känner sig skyldig, Jag håller med dig.Marie

    SvaraRadera