onsdag 9 februari 2011

God morgon Onsdag!

Trots mer än 8 timmars sömn är jag fortfarande trött. Om nätterna sover Liam i sin egen säng (in till vår säng utan ena sidan med den nya gavelen till). Vi är super nöjda, då vi inte har en galning mellan oss längre!

Idag är jag ledig! Det blir färgning av Mors hår, ett besök av Therese och i eftermiddag ska vi till Kornelia och Nea. Man saknar alla dom spontana besöken när man jobbar!


Idag ska även kameran fram! Vad ska ni göra idag?

Kram på er!

2 kommentarer:

  1. Hej gumman!
    Skönt att ha en ledig dag mitt i allt.
    Jag är också ledig och nu ska jag ut och gå och sen till Malmö högskola och prata med en tjej om socionomutbildningen. Hör du?! Nu är det dags. haha
    Tänkte bara köttfärspaj ikväll. Du kan hitta den här http://www.fridasplace.com/?p=272.
    Ha en jätte mysig dag och krama Liam!
    Puss

    SvaraRadera
  2. Jag ska sitta hemma, försöka tvätta lite och småstäda.. Har åkt på maginfluensa så detta är första dagen jag mår bättre. :)

    SvaraRadera