onsdag 23 februari 2011

God morgon onsdag!

Idag tänker jag klaga lite så var beredda!

För det första vad hände? All snön var ju borta nu är det vit överallt igen och det fortsätter snöa. Det är mysigt med snö, men inte från slutet av november till början av mars. Nej det räcker med december och januari. Och till det sista sen jag ramlade i trappan så får jag ont i tummen till och från (mest när jag använder den mycket) Vad ska man göra åt det?

Sen klagar vi inte mer, Liam och Johan är på förskolan. Det är så roligt när han vaknar på morgonen (det har varit en period då han vaknat och varit gnällig) nu snackas det som aldrig förr. Han berättar nog för oss att det är dags att gå upp, hörde även när dom gick att han snackade hur mycket som helst med Johan.

Jag ska köra till mor och hjälpa henne med en sak, sen kör vi och storhandlar.

Vad gör ni idag?

1 kommentar:

  1. Hej hej.. Håller med dig om snön.. Så tråkigt.. Vill ha vår nuuu!!!

    Ja tänder kan ställa till det men som tur är så varar det inte så länge:-) Vi vill/ska sälja eftersom vi vill bygga nytt hus istället. Trivs verkligen jättebra med huset och läget kunde inte blivit bättre, men hade behövt lite större, helst om det kommer ett syskon så småningom:-)
    Jag var förresten på Lindex och handlade bebiskläder idag.. Så gulliga:-) Vad skönt att ni trivs med förskolan!!!
    Kram

    SvaraRadera