söndag 27 februari 2011

I morgon..


Liam och Gudmor Kristin
(som igår kom med god Thai lunch)

I morgon börjar allvaret för oss på riktigt och jag kan ärligt talat berätta att jag avskyr det. Jag vill inte lämna Liam på dagis i morgon, inte för att han inte har det bra där. Utan för det kommer göra så ont!! I helgen har han suttit fast på mig, har jag gått på toaletten har han blivit ledsen, osv. Han ville inte ens stanna hos Mormor och Morfar i går och då är Mormor verkligen hans favorit.

Alla har eller ska komma dit någon dag men just nu känns det väldigt jobbigt. Jag vet att det kommer bli bättre och jag tänker ändå positivt men ja, ni vet!

Solsidan nu sen Big Brother.

Kram på er!

2 kommentarer:

  1. nä håller med men man kommer fort in i det! Liam har förmodligen seperationsångest, vanligt när de börjat dagis, det kommer och går hela tiden! Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Jag känner igen det såååå mycket! Det är princip alltid jag som lämnar på dagis och sen dess har han också fått väldig separationsångest från mig. Det kommer säkert bli bättre.. :)

    SvaraRadera