måndag 7 februari 2011

Måndag

Nu ska jag klaga lite på vädret och på er. Vi börjar med vädret, det får gärna komma fram en sol bland molnen och regnet. Då är det bättre med snö, det blir allafall lite ljusare då. Men nu kan det gärna få bli vår eller allafall lite sol. Så till er, inga kommenterar alls! Vad är det med er?

Visst, jag bloggar för min egen skull. Men när 300 läser varje dag så kan man väl få lie feedback? Så, nu ställer jag frågan. Vad ska jag göra för ni ska kommentera och vad vill ni läsa om?

3 kommentarer:

  1. Vilken vacker bild hjärtat!

    SvaraRadera
  2. Jag både läser och kommenterar, och fortsätt skriva för dig själv och vad just du vill. Det är det personliga som får en att vilja läsa.
    Keep on going the good work!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag gillar när du smygtipsar om vad som ska komma in till Lindex och sånt. Vanliga saker, typ mode, mat du lagar, vardagliga saker. Åsikter om livet och jag tycker det är fnissigt när du kommenterar Ystad, hur stan faktiskt fungerar.
    Med andra ord, fortsätt som du gör så fortsätter vi läsa :)

    SvaraRadera