torsdag 21 oktober 2010

Trötta huset/lägenheten?

Efter en underbar dag är alla 3 helt slut. När jag kom hem från träningen (19.10) sov både mina hjärtan. Det stora har jag försökt väckt nu 3 gånger, försöker en gång vaknar han inte får han sova!

I förmiddags träffade vi bästaste Marie, det blev kaffe, shopping, lunch och lekplats. I eftermiddags har vi myst med Mormor, Emmy och Agnes. Vi saknade dig Ebba! Tror ni Liam ville sova något på eftermiddagen och ändå gnuggas ögonen? Nej man måste ju busa med mammas kusiner!



Nu blir det fruktsallad och Gossip Girl. Shoppingen kommer upp i morgon och även ett inlägg om lite tankar kring vänner!

Kram på er!

2 kommentarer:

  1. Det är bara bra med oss också! haha mina hjärtan har också somnat, o den som jag vill väcka vägrar vakna ;)

    ska bli kul att se shoppingen imorrn! kram på dig

    SvaraRadera