fredag 22 oktober 2010

Mitt barn

Tanken var att jag skulle skriva ett inlägg om vänner idag men istället blir det om Liam. Jag ska aldrig mer beklaga mig över att jag är trött och att Liam aldrig sover på dagarna. Han finns där och sprider glädje hela tiden, det finns nog inte en enda gång man inte kan få ett leende av honom. Idag och alla andra dagar ska jag bara njuta. Det kan gå så snabbt, från den ena dagen till den andra kan saker som vi tar för givet försvinna.

För en stund sedan fick jag reda på att våra vänners dotter gått bort inte mer än 1 år gammal.

Det är en jobbig morgon och jag kan inte riktigt förstå. Så krama varandra lite extra idag eller gör det varje dag och bråka inte för små saker! Och det sista ta varandra inte för givet!

Kram på er!

3 kommentarer:

  1. Ååh fy . . . .blev alldeles tom inom mig och tårarna rinner ! Blev alldeles piggig över hela kroppen och kan inte alls sätta mig in hur dina vänner känner just nu . . . man får bara tanken, "tänk om det varit vi !?" Tanken gör mig panikslagen . . . Usch, sånt här får inte hända !!! :'-(
    får man fråga varför deras lilla dotter lämnade jorden ?? :(
    stor kram / Heidi

    SvaraRadera
  2. Fruktansvärt vad hemskt =( Det kan försvinna så fort det vi kallar livet. Kramas kramas kramas =)

    SvaraRadera
  3. Bra skrivet, ska genast gå och pussa på både Ellen, Anders och hårbollen!

    SvaraRadera