onsdag 6 oktober 2010

Onsdag

Mammalivet är härligt, snart börjar man däremot att jobba. Eller om ca 5 månader, men tiden går så snabbt! Som tur är har jag ett toppen jobb som jag älskar så ska bli kul att börja jobba med.

Idag har vi byt vagn. Ja, ni läste rätt. Jag är sjuk i huvudet, så nu skrev jag det själv så ni slipper prata skit om mig! :) Bytade min Urban Jungle mot en Emmaljunga Cerox 360 och fick även en Chiccho Liteway på köpet. Perfekt resevagn!
Slut pratat om det!

Vi har även hunnit med en playdate hos Sara och Lykke, mammamaffian var endast 3 idag (brukar vara 6) Sakna er andra! Mysigt hade vi i allafall och kidsen fick leka av sig.

Liam sover, hans nya tid för sängen har varit sisådär dom senaste dagarna men igår och idag somnade han lite innan 20 och det är helt okej. Kan hoppas på att han sover till halv åtta i morgon med.

Bus innan läggdags!

1 kommentar: