söndag 24 oktober 2010

Campadre

Jag är medlem på Campadre, Skandinaviens första "Private Shopping Club". På Campadre får du unika erbjudanden på eftertraktade varumärken, varje dag. Mode, heminredning, sport, resor och andra livsstilsprodukter - upp till 70 % under ordinarie butikspris.

Just nu har dom produkter från Du & Jag, som är ett svenskt design märke etablerat 2009 och grundat i Båstad. Kläderna bärs lager på lager och kännetecknas av detaljrika plagg med spetsar, stora broderier och paljetter. Allt är skapat i dova färger med hög kvalité.


Den här fina koftan är på väg hem till mig! 385kr (1099kr i butik)

Även kampanj med Lasse Åbergs barnkläder, Weleda, Smycke från LUNDmyr of Sweden.

1 kommentar:

  1. Sjukt bra pris!!! och jäkligt fin är den.. jag bställde ju den till fullpris, men var tyvärr förstor på mig, nu blir jag sugen på att beställa den igen, till det priset.. men lär ju fortfarande vara förstor haha

    jajamen idag har jag jobbat, sjukt lugn dag.. spöregnat i Skanör HELA dagen, kul! Jag är precis som du, galet trött! så nu tycker jag vi stänger ner datorerna och går o lägger oss ;) kram o gonatt

    SvaraRadera