fredag 12 augusti 2011

Sol i morgon?


Borde kanske inte tjata, men det är så tråkigt med regn.

Dagen har i alla fall varit väldigt bra, började med 1 timmes träning (medel/styrke pass). Lär ha träningsvärk i morgon! Liam passade på att bli bortskämd av min mormor och morfar. När vi kom dit blev det en god frukost.

Mina och Liams planer var egentligen att träffa Sandra och Levi,men blev tyvärr inställda. Så istället blev det Hönan Agda i Böste med Mor och Faster. Även en fika i Mossby. Lite tråkigt att vi förtillfället har en väldigt trotsig Liam, som slänger sig på golvet så fort han inte får som han vill. Men det hör väl till åldern? Hur har ni det med trots?


Liam somnade tidigt, så jag och Johan körde en riktigt lugn och lång middag. Nästan en dejt så här på fredagskvällen. Nu ser vi Vattenhästen på Tv3 och snart blir det nog sängen. Jag är trött idag, igen..

Kram på er



3 kommentarer:

  1. hahahaha härligt med trotsiga ungar:=) det börjar nu och slutar nog tusan inte förrän de får egna barn:=)Kram o kämpa på

    SvaraRadera
  2. Tack för en jätte trevlig dag. kram mor(mormor)

    SvaraRadera
  3. Kan tyvärr inte trösta dig med nått mer än att det går över nån gång, tror jag! Men tyvärr e det nog bara början för liams del.. Theo är ju snart 3 o trotset e värre än någonsin:( stå ut!!

    SvaraRadera