lördag 13 augusti 2011

Irriterande grannar

I natt fick jag spel på mina grannar. Lite innan kl 2 kommer dom hem, hon rycker upp dörren och han tar pratar i höga toner. Sen träffar dom på en annan granne och står i 30 minuter och snackar skit högt. Den ena killen är 18 men den andra är 40! Liam vaknar och kan inte somna om. Hade detta varit första gången hade jag inte sagt till men nu är detta tredje gången!! Stack ut huvudet och bad dom gå in istället. Tror ni dom gjorde det? Nej. Nu är jag trött på 40 åringen!! Det ryktas att de ska ha fest idag, på måndag ringer jag och klagar!

Inte nog men det så är han kvinnomisshandlare, usch säger jag bara!

Lite negativ start på lördagen men störd nattsömn är inte kul! BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

2 kommentarer:

  1. Imorgonbitti när Liam vaknar så e det ni som kör disco hemma, hög musik e inte kul om dom e vakis :) eller så låter vi barnen busa och Drljaca i trädgården på förmiddagen :) du å jag kan ha ett jympapass :)

    SvaraRadera