onsdag 24 augusti 2011

Onsdag

I morgon är det lön och det ska jag fira med några nya plagg tror jag, i juli har jag serverat mycket extra och känner att lite nya kläder (bas kläder ska in, är alltid lika dålig på att handla rätt) är jag värd. Nu tänker nog t.ex. min far, "har hon inte mängder av kläder". Jo, visst har jag det men jag lovar inget som sitter bra eller är höstigt. Men som sagt nu ska det handlas smart och mer ska säljas! Varför ha kvar sådanat som ändå inte används?

Nu blir det Ture Talent och sen sängen, tröttare än vanligt.

På lördag kör jag mitt sista serveringspass för sommaren, sen blir det inte föräns nästa sommar igen. Varför? Det får ni reda på snart!

kram på er

1 kommentar:

  1. Jag längtar tills jag är tillbaka i form och får handla lite nytt till garderoben

    SvaraRadera