fredag 11 mars 2011

Välkommen helgen!

Idag har tröttheten kommit i fatt, lite jobbigt. Dagen började med massa mys med min lille kille (dagens bästa!) Sen gick det bara utför.. Var nära på att kroka när jag hade lämnat Liam på dagis, när jag sen skulle ta cykeln till jobb var jag nära på att bli påkörd. Väl på jobb gick det bra, lite extra förvirrad bara. Kl 16 hade jag kunnat somna så trött jag var (tur man kommer hem till en solstråle som gör att man glömmer tröttheten) så i dag ska jag vara i sängen senast 22.30.


Bjuder på en bild från i Höstas!

I morgon är det jobb som gäller, sedan tjejkväll hemma hos Therese. Ska bli riktigt roligt!

Vad har ni för er i helgen?

KRAMAR

Ps. Min mormor är för kär, idag kom hon in och köpte ett par byxor och så hade hon med sig muffins som jag kunde ha till kaffet. Säger det igen, gud vad jag älskar mina mor/far föräldrar!

5 kommentarer:

  1. du missar väl inte BB? ;)

    SvaraRadera
  2. Borde göra ;) Behöver sömn! Det går i repris kl 7 i morgon bitti! HAHA

    SvaraRadera
  3. me too, men i morgon SKA jag sova klockan sju, det har jag bestämt och hoppas barnen är med på samma visa, tror det dock inte!! :) Sov gott!

    SvaraRadera
  4. haha, hade jag gärna med gjort..Men tror Liam vaknar innan sju precis som alla andra dagar denna veckan :P
    På söndag ska jag sova! :) Kram

    SvaraRadera