söndag 6 mars 2011

Soliga söndag

Jag älskar solen, så mycket energi den ger!! Kan tänka mig att det är många som håller med mig?

Bjuder på 2 gamla bilder då min usb inte vill som jag..


Jag och Therese utanför jobb 2008

Dagen började tidigt (06.30) det blev mys framför barnprogram. Försökte få Liam att somna om men det gick inte alls. Som tur var såg man inte ett moln på himlen! Det blev scones frukost och sen gav vi oss ut. En promenad till mina föräldrar, även lunch och en timme på deras balkong.

Väl hemma igen blev det lite plock och därefter en timmes promenad med Kristin. Man får ju passa på!

Vad har ni gjort idag?
Nu sover Liam gott i sin säng (3 nätter i rad, underbart för oss alla!) och vi väntar på Solsidan och Big Brother.

kram på er

1 kommentar:

  1. Har du jobbat där? Ser gott ut med öl iaf :) kram Lina

    SvaraRadera