onsdag 2 mars 2011

Tips & onsdag

Känner mig duktig! Har städat både under och övervåningen idag, gjort pannkakslunch till mor/mormor och Kornelia och Nea, varit ute på 1 ½ timmes promenad, lagat god middag, tvättat och nu ska jag gå och hämta min cykel. Känns bra att man har hunnit med mycket på sin lediga dag. Det enda som inte är gjort är storhandling, den står på schemat i morgon!

Hur har ni det? Längtar ni efter solen?

Ett tips, Lindex har just nu Ta 3 Betala för 2 på hela barnsortimentet!


Kanske en Unisex tröja för 99kr
(stl 86-122)

5 kommentarer:

  1. Hej!

    Och det berättar du här. Då måste jag ju gå till lindex. Eller inte? Har inte råd och dom behöver ingenting så jag får väl stanna hemma.

    Kram Ullis

    SvaraRadera
  2. Behöver gör man väl aldrig? Men roligt att köpa :) och mycket fint!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Tack för idag var jätte trevligt. Kram Mor/mormor

    SvaraRadera
  4. Det var allt duktigt vad du hunnit med idag!
    Självklart längtar jag också efter solen, men jag tycker allt några strålar kommer fram mellanåt :)
    Kram

    SvaraRadera