lördag 11 september 2010

Morgonmys..


Liam valde att vakna 5 i morse. Och jag som sa till Johan igår, men jag kan gå upp har ändå lite saker att göra. Det ångrar jag! Sov allafall en timme mellan 8-9. Dom andra timmarna har vi myst, Liam har busat runt på golvet. Tänk att mamma kan vara roligast, inte leksakerna inte!

Om en timme ska jag träffa tjejerna nere på stan för en fika. Det var 8 månader sedan jag var ensam på ett fik. (eller utan Liam) Ska bli ganska skönt att bara sitta, men kommer sakna mitt charmtroll.

Varenda kväll jag lägger mig går jag en extra runda in till Liam och kollar på honom, sen kollar jag en gång till på mobilen. Min största kärlek!

Nu ska jag mysa lite med Johan innan jag ska iväg! Han blev också barnledig då Liams mormor och morfar gärna ville mysa med honom idag, så dom var precis och hämtade honom! Tänk vad bortskämd han blir!

Ha en underbar Lördag! KRAM

3 kommentarer:

  1. Åhh ja, jag sitter och tittar på Noah precis innan jag ska lägga mig =)Ett måste, haha
    Sover Liam i sitt rum?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jättefin bild. Men gud, vaknar han så tidigt.. Jag blir helt koko ifall hon vaknar innan åtta. haha! men då vaknar hon ju och äter på natten oftast så det blir ju ingen sammanhängande sömn.. Hur sover han annars på natten?

    SvaraRadera