måndag 20 september 2010

Måndag





Dagens Liam
Tröja och byxa från Lindex
Strumpor Ullared


















Vi har haft en mysig inne dag med ett stop på Babyproffsen. Gud vilken otrevlig personal där var bara! Jag blir så trött.. Likadant alltid! Där kommer jag med Liam i famnen och Kornelia höggravid. Tror ni dom kan hjälpa oss ut med grindarna vi köpte? Nejdå, utan vi får antingen gå två gånger eller så får Kornelia ta dom. Jag hade förstått om vi inte fått någon hjälp om hela butiken var full av folk. Så var inte fallet, det var bara vi och 2 butiksbiträde.
Det tråkiga är att såhär är det alltid när man handlar där, ingen hjälp och till Malmö kan man inte åka så fort man behöver något snabbt och lätt. Tyvärr! Hade hellre unnat Babyland pengarna.


Annars har mormor varit här på ett kaffe besök, Therese har varit här och myst lite.

Nu ska jag läsa mina favorit bloggar! Kram på er!

1 kommentar:

  1. Appropå dålig service och sur personal så är väl JYSK här i stan det sämsta stället man kan handla på usch va tråkiga o sura dom är,jag åker hellre till Sjöbo:s Jysk o handlar dom är alltid vänliga och trevliga,precis som butiksbiträde ska vara! Ha en bra kväll.

    SvaraRadera