måndag 13 september 2010

En härlig måndag


Nyvaken kille efter bad och biltur!

Det enda negativa med babysimmet är att det är i Oxie. På vägen hem somnar alltid min gose, men när vi kommit hem brukar han vakna och inte vilja somna om. Man själv är trött efter bad och hade gärna druckit en kopp kaffe i lugn och ro efteråt. Tyvärr blir det ju inte så, hade det funnits bättre möjligheter i Ystad hade det blivit lite enklare.

(mellan Ystad och Oxie är tar det ca 30-40 minuter)

Efter lite kvällsmys med familjen + Jerry och Kornelia har jag nu tränat i 30 minuter och ska hoppa in i duschen, sen blir det sängen. Vi hörs i morgon!

KRAM

4 kommentarer:

  1. Såå mysigt med Babysim, jag vill med :)
    Roligt att man kan peppa varandra. Jag väntar på mina pengar så jag kan köpa mig ett gymkort. I love träning :D. Här är det mycket jag har att läsa igen på din blogg :)

    SvaraRadera
  2. Oj det var långt att köra, du får ju köpa med dig en kaffe to go nästan gång, så kan du ha mys och kaffepaus i bilen medan Liam sover ;)

    va duktig du är som tränar, jag måste fan också ta tag i det.. men har jag sagt så länge nu, så jag tror ju inte ens på det själv längre hahah!!

    kram på er godingar

    SvaraRadera
  3. Jassså du är min trakter om bada me din gosse :P
    Hade oxå tänkt gå me Noah på babaysim men fick inte till skott att anmäla oss.
    Hade vi kanske hamnat i samma grupp :P

    SvaraRadera