tisdag 10 augusti 2010

Tisdag & Geggamoja



Så ipoden är laddad och klar. (J hittade den i bilen igår, hade helt glömt bort att jag hade en) Perfekt när man ska ut och springa som jag ska om ca en halvtimme. Känner mig duktig! Haha. Så ingen tisdagskväll med tjejerna idag eller det blir det förstås men ute i skogen istället!

Dagen har bestått av promenad ner till city med mammsen/mormor, en fika med Joanna och lite städning och tvätt här hemma.

Är sugen på att göra en beställning på Geggamoja, ni som har handlat där ifrån. Hur är storlekarna?

3 kommentarer:

  1. Åhh jag älskar Geggamojjas mössor!!

    Haha, ja man får nog vara noga med stretchingen nu när man är så ovan i musklerna ;) spinning-passet gick okej men benen känns som spaghetti nu efteråt, precis som förväntat... hihi!

    SvaraRadera
  2. Dom är sååå fina =)
    Lätt ska Noah ha en nu till höstjackan =)

    Min syster fick en till sin bebisgosse idag o bebistorlek 0-2 månader och den var kanon =)

    SvaraRadera
  3. Ellen har storlek xxs i sina Geggamoja mössor som är av modellen Topline.. vi har haft en i modell classic, den tyckte jag var lite mindre i storlek och krympte en del i första tväten. Men finare mössor får man leta efter!

    SvaraRadera