måndag 23 augusti 2010

Min buse!

Idag har vi varit på Babysim för första gången. Liam trivs som fisken i vattnet!

Lillkillen har fått blöjeksem som lett till svamp, så synd om honom. Tur vi har världens bästa Bvc Sköterska som tog emot oss direkt och fick salva.

Annars i dag har vi bara myst, mormor har varit här och druckit kaffe och jag har tagit mig en joggingtur i slingan! I morgon är det friskis!

Nu är det Fångarna på Fortet på Tv, lite datatid och kanske någon nätshopping? Känns som Liam tröttnat på sina leksaker. Kanske dags att uppdatera lite! Kom gärna med tips på saker till en snart 8 månaders kille.

Ha en underbar kväll! KRAM

3 kommentarer:

  1. Vi köper leksaker för ett år, tex saker som låter när man trycker på knappar... sånt som stimulerar...=)

    SvaraRadera
  2. Åh va kul med babysim, tänkte också gå på det när Ellen var lite mindre.. men då var hon ju värsta badkrukan så det gick inte ;)

    om du hittar någon intressant leksak tar jag gärna emot tips, tycker också det känns som Ellen är trött på sina saker.. idag lekte hon 20 minuter med en tom toarulle, den var tydligt mycket roligare än allt annat hon har!!

    sov så gott! kram på er

    SvaraRadera
  3. Vänta med leksaker tills ullared om du e smart;)
    Så kan jag tipsa dig på plats;) haha

    SvaraRadera