måndag 9 augusti 2010

Måndag

Natten gick bra, endast en gång fick vi gå in till honom stoppa in nappen och gosa lite. Vid kvart i sex vaknade han och jag tog in honom i vår säng så somnade vi om en timme. Vi får väl se hur denna natten går! Känns tomt utan honom, men tror detta är för allas bästa. Ingen som stör varandra mer än Johan som stör mig ;) haha.

Dagen har varit lugn, har haft 4 snabb besök (Liams gammelmormor och gammelmorfar, mormor, farfar och Jens) Har även varit på Banken och fixat konto och fonder till Liam. Blev ett besök på Lindex med, men inget nytt.

Hoppas solen kommer tillbaka, vill inte ha regn och höst i nu..

Till något annat. Ikväll har jag varit ute i skogen och sprungit och gjort styrkeövningar tillsammans med Kristin och Marie. Rikigt skönt att komma igång trots jag bara sprang 1,5 så kändes det bra. Vågar inte ta ut mig direkt var ju ett bra tag sedan jag var ute och sprang! Skönt var det i alla fall!

Nu blir det sängen med bok!

Hoppas ni haft en underbar dag! :)

2 kommentarer:

  1. Skönt och komma igång igen. Var själv oxå ute i slingan igår. Och idag blir det morgon promenad.
    / Pernilla

    SvaraRadera
  2. Va duktig du är som är ute och springer och har dej. Jag tänkte gå till gymmet ikväll. Jag hoppas jag inte kommer på någon dålig ursäkt till att inte åka.

    SvaraRadera