måndag 30 augusti 2010

Dagis? 2 frågor...

En liten fråga till er alla mammor där ute!

Hur ska/har ni gjort med dagis?

Först var vår tanke att Liam skulle börja på dagis i februari eller mars. Nu har vi nog ångrat oss och vill att han skolas in först i augusti 2011. Det värsta är väl att dagarna inte räcker till (räcker till juni, tror vi..) men man kanske kan fråga mormor och gammelmormor snällt..
Får ringa försäkringskassan i morgon och hör hur länge det räcker! Antagligen behöver Johan inte ta ut lika många dagar då han tjänar lite bättre än mig. + Att jag har 5 veckors semester..

Hrm.. Jobbigt!

Ni som bor i Ystad, vart har ni era barn?


Trött buse på vägen hem från badet..

2 kommentarer:

  1. Precis som ni tänkt har vi oxå..
    Kommer inte sätta Noah på dagis förräns han har över 1.5 år. Vet hur han kommer få de på dagis så.
    Men tyvärr räcker inte dagarna till =(
    Så jag ska gå in o jobba lite då o då så jag sparar dagar..
    Om jag kan hitta något jobb de är den svåraste biten =/

    SvaraRadera
  2. VI skolar just nu in Signe på Nektarinen och hon älskar dagis. Hon tittade inte ens efter pappa när han gick i väg en stund i dag.

    SvaraRadera