onsdag 21 juli 2010

Ont!

Vilken dag det varit! Massa turister i stan som shoppar väldigt mycket (bra för oss) men väldigt många omständiga med.. Har sprungit upp och ner idag, mina benvärker! I morgon får jag nog ha bättre skor och mindre kläder på mig.

Efter jobb blev det en promenad till Ica (hissgardinerna hade kommit ) handlade lite och njöt av kvälls solen. Ett dopp i det blå hade inte varit fel!

Johan försöker nu natta en övertrött Liam, kommer nog sluta med att Johan somnar istället.

Nu ska jag se Livet på BB och läsa mina favorit bloggar! Har missat många inlägg nu!

KRAM PÅ ER

5 kommentarer:

  1. va tycker du om livet på bb? jag mår illa av att titta på det, är så hemskt :P

    SvaraRadera
  2. Sv: Nej, det gick inte bra alls. Kände mig mest dum.. det är så svårt och har nog lite svårt för det lugna tempot :P

    SvaraRadera
  3. Vilken tid och kanal går det programmet på?

    SvaraRadera
  4. hihi Ja, det är det bästa med dumma turister. De köper all skit man vill bli av med

    SvaraRadera
  5. Ullis - på kanal 5 på onsdagar kl 21

    SvaraRadera