tisdag 27 juli 2010

Härlig start på veckan!


Vi igår

Då går vi in på sista jobbveckan för sommaren (förutom några lördagar i augusti/september). Lika mycket turister igår som förra veckan, billigt är bra och då handlar man visst ännu mer. Undra hur mycket som blir använt?

Efter jobb igår så cyklade jag snabbt hem för att hämta Liam och in i bilen för middag hos Anna W. Johan skulle jobba natt och jag kände inte för att sista ensam så bjöd in mig själv. Haha! Blev honungs marinerad lax, pommes och en god sås. Efter maten somnade Liam gott i vagnen och Annas barn sprang ut och lekte. Så vi satt i lugn och ro, drack kaffe och mös. En helt underbar sommarkväll!

Lika underbart var det inte då Liam hade magknip sex i morse och inte kunde somna om sötnosen min! Men nu sover han igen och jag har hunnit duscha, plockat och fixat! Idag ser det ut som det blir en tur till Malmö med Kristin och Mary.

Ha en underbar dag! KRAMAR

2 kommentarer:

  1. Hehe har Pernilla sagt att det var onsdag vi snackade om? Jag sluta jobba ett men efter det går det mer än gärna bra :)

    Jo då det löser sig säkerligen på som du uttrycker det, vårt sätt. Vi klarar oss igenom det mesta det är mest det att jag inte vill känna mig splittrad. Vill ju faktiskt kunna njuta fullt ut av livet, eftersom jag trivs med allt i Göteborg förutom att jag inte har Sebastian och andra fina precis i min närhet varje dag. Men som sagt, det är bara ett stenkast mellan städerna och det är bra att sakna varandra ibland :)

    Hoppas ni haft en bra dag idag

    Kram

    SvaraRadera
  2. Stackars liten. Inte skönt med magknip

    SvaraRadera